pages

6/26/2011

It's getting close!

It all seems so real now. Today I bid my last goodbyes to my sister. I won't see any of them until... well, next time, which is in a few months. My oldest one is out on adventure in Europe with her family. The.. almost oldest one, are going to Cyprus tomorrow, and my youngest older sister is at her home almost two hours away.
However, that's not all. today I got my ticket for the flight.
I've been talking to Caroline and she's looking for stuff for us to do when I come.
Also with the countdown to the left it's even closer!
I'm really loking forward to it. To meet them all.

until then I'll give you a cute picture of me and my nephew.

5 comments:

the youngest older sister said...

jag kommer sakna dig!!! men vi kommer o hälsar på, det lovar jag :D

the almost oldest sister said...

Jag hoppas verkligen att vi kan komma över och hälsa på också. Jag siktar på höstlovet men jag vågar inte lova. Vi kommer att sakna dig jättemycket! Kram

Anonymous said...

Vi kommer också att sakna dig jättemycket!! /mamma

Anonymous said...

När jag tittade på bilden lite snabbt sådär så såg du precis ut som Lorna! Creepy... ;)

/Maria

Anonymous said...

Yes. Jag hittade din blogg. Har inte kunnat gå in på den någonting för du hade inte lämnat din bloggadress. Men här är min melj : ivarssson_@hotmail.com .
Mejla mig så har jag din med. Allt kommer att gå kanon men jag kan förstå att du är nervös. Vore trevligt att känna en svensk iallafall så vore kul att träffas när du kommer ner hit om du har lust.

Nina